Menü

9 Haziran 2015 Salı

-KAŞARLI SUCUKLU PİDE-

Herkese musmutlu bi sali diliyorum✋
Sabah uyandim parlak gunesli bi Ankaraya merhaba dedim,tam hazirlandim disari cikicam sen yagmur bi yag bi yag  hevesim kacti☺attim kendimi mutfaga bakalim napmisim...
Hadi baslayalim☺

-MALZEMELER-
8 su bardağı un,
2 su bardağı ılık süt,
2 su bardağı ılık su,
1 paket toz maya,
1 tatlı kaşığı toz şeker,
1 yemek kaşığı tuz.

-ÜZERİ İCİN-
-Kaşar peyniri rendesi,
-parmesan rendesi
-Sucuk
-domates
-yesil biber
(Siz elinizde nevarsa onu degerlendirebilirsiniz beysz peynir bile olur)
-HAZİRLANMASİ-
Derin Bir kaba unu,tuzu koyup, harmanliyoruz ve ortasını havuz şeklinde açiyoruz.
Geniş bir kaseye ılık suyu, mayayı, toz şekeri ekleyip, ılık su içerisinde eritiyoruz ve mayanın kabarmasını bekliyoruz.
Kabaran mayayı unun içine ilave ediyoruz.
Sonra azar azar sütü ilave ediyoruz ve ele yapışmayan bi hamur elde edene kadar yoguruyoruz.
Hamurun üzerini kapatip  ılık bir yerde 30-45 dakika dinlendiriyoruz,ben firini isitip orda mayalandirdim.
Mayalanan hamurdan kucuk bezeler hazırliyoruz.
Hazırladığımız bezeleri ne boyutta istersek o sekilde aciyoruz.
Açtığımız hamurların ortasına istedigumiz harcdan koyup iki ucunu ağzı açık kalacak şekilde birleştiriyoruz.önceden ısıtılmış 200° fırında üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz.
Ben firindan ciktiktan sonra kenarlarina tereyag surdum☺
Afiyet olsunmusss☺










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder