Menü

6 Aralık 2014 Cumartesi

-TAHİNLİ UN KURABİYESİ-

-TAHİNLİ UN KURABİYESİ-
 Kapali yagmurlu bi Ankara aksamindan Herkese merhabalar☺hava boyle olunca aklima gelen ilk sey cay ve tahinli cevizli kurabiye olur hep☺kokusu tadi lezzeti bana huzur verir gozumu kapatip yerim o hazzi alabilmek icin☺hal boyle olunca neden sizde mutlu olmayasinizki yiyip de dedim ve yazmak istedim,umarim begenirsiniz☺

-MALZEMELER-
-1 su bardağı tahin,
-1 su bardağı sıvı yağ,
-yarim yemek kasigi margarin
-1 su bardağı pudra şekeri,
-1 paket kabartma tozu
-1paket vanilya
-aldigi kadar un(yumusak bi hamur olcak)
-ben ceviZde koydum istege gore koyabilirsiniz

-HAZİRLANMASİ-

Bir kabın içine tahini, sıvı yağı,margarini, pudra şekerini koyup  yoguralim.
İçine unu, kabartma tozunu,vanilyayi ilave edip yumuşak kıvamda bir hamur yoğuralım.
Hazırladığımız hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp,yuvarlayalim fırın tepsisine dizelim.Önceden ısıtılmış 180° fırında üzeri beyaz kalacak şekilde yaklasik 15-17 dk pişirelim. Afiyet olsunmuş☺



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder