Menü

20 Kasım 2014 Perşembe

-ARPA ŞEHRİYELİ PİLAV-

-Arpa Şehriyeli Pilav-
Herkese merhabalar bugun sizlere degisik bi pilav tarifi vermek istiyorum...bu pilavi ozellikle et yemeklerinin yaninda yapmanizi siddetle tavsiye ediyorum☺ozaman tarife gecelim☺

-Malzemeler-

-2 su bardağı arpa şehriye
-2 yemek kaşığı tereyağı
-3 su bardağı sıcak su
-yarim yemek kasigi biber salcasi
-yarim yemek kasigi domates salcasi
-tuz
-tavuk bulyon 
-karabiber
-pulbiber
-2adet kesme seker

-Hazirlanmasi-
Tenceremize yagimizi koyuyoruz sehriyeler koyulasanq kadar kavuruyoruz,ardindan salcamizi baharatlarida atip tekrar karistiriyoruz salcamiz kavrulunca bir kapta bulyon tuz ve sekeri sicak suyumuzla eritip pilava koyuyoruz pilav suyunu cekene kadar pisiriyoruz(ben pistikten sora uzerine feslegen koyup havlu kagitla kapatiyorum dinlendiriyorum)
Afiet olsunmuş☺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder